2010. nov. 9.

A mi világító adventi kalendárunk

Én gyűjtök, gyüjtögetek örömmel adventi kalendár ötleteket, de nekünk van egy, amit 3 éve találtam ki és készítettem el, és azóta visszajár :)



Van az Ikeában egy 2.290.-ft-os állólámpa, rizspapír búrával- Ezt festettem be, sima iskolai vízfestékkel pirosra, festettem rá övet, és mikulás arcot. Majd vettem rá egy sapit, és ragasztottam szakállat neki. Erre csipesszel rakom a megszámozott zsákocskákat, és világít a gyerekeknek egészen Karácsonyig... aztán elcsomagolom jövőre :) egégyeszen kicsire szétszedhető

2 megjegyzés:

  1. ma meg is veszem a lámpát, szuper ötlet!!! Varrok neki hátizsákot, abba teszem majd a zsákbamacskát a fiaimnak, minden napra 1-et :-))))))) A mikulásvirágot nem találtam meg, elküldenéd a pontos linket??? Imádom ezt a virágot, de sajna a mi házunkat nem csípik :-(
    veronika.s.barocsy@gmail.com
    Köszi előre is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ötlet!
    Kár h itt nincs ikea, mondjuk én tavaly varrtam:D
    http://karacsonyfan.blogspot.com/2010/10/advent-naptar.html

    VálaszTörlés

Oszd meg a barátaiddal a Facebookon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...