2011. dec. 3.

Kreatív karácsonyi dekoráció: fagyis pálcikából hópehely

Fagyis pálcikából is építhetünk hatalmas hópihét. Persze nem kell várnunk, míg összegyűlik ennyi, kreatív hobby boltban csomagban meg is vásárolhatjuk ezeket a pálcikákat. Még egy szögmérőre és egy ragasztópisztolyra lesz szükséged a megvalósításhoz. 


Mérd ki a szögmérővel, hogy a hat szár körben szimmetrikusan helyezkedjen el, 60 fokra lesznek egymástól. Ragasztópisztollyal rögzítsd, majd építsd tovább a kép szerint.


A végén pedig lefestheted a szobádhoz illó színűre, vagy az elképzelésed szerint. Ha natúron hagyod, akkor is jól fog mutatni. Mutatós, olcsó és hamar elkészíthető karácsonyi dekoráció!


Kreatív karácsonyi hópihe ötlet forrása

Ha egy szuper puha mézespuszedli receptre vágysz, itt megtalálod!

3 megjegyzés:

  1. Én ezt a csillagokat megcsináltam és nagyon jó lett csak még nem tudom milyen festékkel fessem le :) Köszönöm az ötletet

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon klassz! egész nyáron a pálcikákat fogom gyűjteni!

    VálaszTörlés
  3. Én nem fagyis pálcikából, hanem a gyógyszertárban kapható spatulákból készítettem el. Óriásiak lettek!!! :) Sima temperával festettem be (ez volt itthon éppen) de legközelebb szerintem festék spray-vel próbálkozom. Nagyon mutatós dekoráció lett belőle, minden ismerősöm a csodájára járt, úgyhogy jövőre ők is kapnak 1-2 hópelyhet. :) Köszi az "inspirációt"!

    VálaszTörlés

Oszd meg a barátaiddal a Facebookon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...