2013. okt. 26.

Karácsonyi mikulás, avagy mit is jelent nekem ez a kedves figura?

Jó ég! Rágondolok és ezer dolog jut az eszembe. A gyerekkorom ünnepi Mikulás műsorai édesanyám munkahelyén. Már december 06.-án hatalmas karácsonyfa volt felállítva az irodaház aulájában. Ott ültünk legalább százan gyerekek és vártuk, hogy megérkezzen, betoppanjon. Megjött és mindenkiről, mind a százunkról mindent tudott! Ámultam és bámultam!
Következő emlékkép ami beugrik, a saját szervezésű MIKULÁS party-k. Sok család együtt, és vártuk otthon a MIKULÁST! Egy kicsit olyan volt, mint a korábbi történet, csak otthonosan, családiasan és már nem én voltam a gyerek!
Még tudnék mesélni, de minden történet lényege egy: nálunk a MIKULÁS egy kultikus személy. Nálunk nincsen karácsonyi dekoráció MIKULÁS figura nélkül.
Összeszedtem néhány tippet, melyek szerintem nem giccsesek, nem a silány anyagból készültek és mutatósak. Ha ez a kis figura felbukkan a lakás különböző pontjain advent időszakban, mindig jókedvre derülök. Kívánom ezt nektek is!








Ha érdekes és különleges dekorációs tippeket szeretnél olvasni egész évben, akkor olvass bennünket a www.unnepeljunk.hu.

Néhány érdekes bejegyzésünk. Olvass bele:
Ünnepi dekoráció a konyhában
Mit tudsz készíteni, ha van szeged és egy tököd? Klikk ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oszd meg a barátaiddal a Facebookon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...